Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 331

قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Empty
مُساهمةموضوع: قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم   قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Icon_minitimeالسبت مايو 17, 2008 10:05 pm

اخواني الاعضاء والزائرين....نشكرلكم اسهاماتكم وزياراتكم للمنتدى.....وهذا شي يشعرنا جميعا بالسعاده......لان هدفنا واحد وهو الاستفاده والافاده.......واننا لنحترم كلما تقومون به.....وللوصول الي ارائكم حول الروم وللوقوف على مشاكلم ان وجدت ..فقد خصصنا هذا القسم من المنتدى لهذا الغرض...لذالك ارجو من الجميع ان يكونو يدا واحده وان تكون التعليقات على الشكوى تعليقات بمايناسب تلك المشكلة او الشكوى.بعيدا عن المهاترات او الردود الهزلية وعدم تحويل هذا القسم الي شات كلامي ليس له معنى.....ارجو الالتزام بذالك.....وان يكون هناك الجدية في التعليقات على شكاوي الاخرين اكثر مما هو عليه البعض منا كما لاحظت في ردودهم من اسلوب ليس فيه من الجدية وليس فيه من المشاركة بوضع الحلول للمشكله التي تعرض.........نرجو التعاون.....وكلنا يد واحده....للوصول دائما الي ارضاء الجميع.....والبقاء بتميز بين الاخرين.........وشكرا
https://fahad-ksa-egypt.yoo7.com
Admin
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 331

مُساهمةموضوع: جميعك ادامن وسوبر ادمن......الا شخص واحد   قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Icon_minitimeالأربعاء مايو 21, 2008 2:08 pm

ردودكم على راسي وعيني..انوج ودرو وحمو وشيفو ............والاخ العزيز فارس صاحب روم كذالك بذوقه وتعامله
وانا تركت هذا الموضوع الذي اشتكى منه الاخ دريم امام الجميع.......لان الاخ دريم اعرفه باحترامه لنفسه وللجميع..هذا ليس بغريب
ولم يشرح لماذا انا سيء في اختياري؟؟؟؟؟؟؟؟؟هل لانني اخترت اناس محترمين؟؟ام لانني لم ارضي الجميع؟؟؟
ارضاءءءءء الناس غاية لاتدرك................وانا على ثقة من هذا الامر............وثقتيدائما بالله ثم بنفسي ثم باولئك الذين من حولي ومنهم الادامن......... ثقةكبيرة ولس لها حدود...........اخي العزيز دريم......انا لااشك لحضة واحده في احترامك ومحبتك لي شخصيا قبل حبك للروم المصرية السعوديه
التي افتخربتواجدها في رومات مصر........مصر المحبة والاخاء ........مصر الافة والعروبة.........مصر التي حببتها واحبها كحبي لبلدي......
اذن لن يكون اختياري الا من اهلها المحترمين............كما عرفتهم معنا في الروم.......وكما عهدتك وعهدتهم يااخ دريم..
اشكك على مشاركتك ونقدك..........تقبل فائق احترامي وتقديري I love you
https://fahad-ksa-egypt.yoo7.com
ShaI-IY
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
ShaI-IY

المساهمات : 145

مُساهمةموضوع: رد: قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم   قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Icon_minitimeالأربعاء مايو 21, 2008 8:30 pm

اخى العزيز دريم احب ان اعلق على شكواك تعليق بسيط انه لا يوجد فرق بين الشاب والفتاه فى هذه الامور
كل منها يؤدى نفس العمل ولا يفرق بينهم الا الاحترام والذوق فى التعامل ومع احترامى ليك انت خاطىء
فيه حكمك على الادمنيات فى روم فهد لانى ارى اننا دائما نحترم اليوزر قبل الادمن فيها وبالعكس تماما
واذا ارد ان تقيم فعلا مستوى الادمنيه فى روم فهد فعليك ان تدخل ترى باقى الرومات ما نوع التعامل فيها
والله يعلم انى لااقول هذا لانى عضو من اعضاء الادمن فى الروم بس هذا حكمى عليها من ايام ماكنت يوزر
ولك منى كل الاحترام والتقدير وانت اخ عزيز علينا اقبل اعتذارى king .............. وفى النهايه كلنا اخوات ولا يجمع بينا الا الاحترام وحسن التعامل

عدل سابقا من قبل ShaI-IY في الجمعة مايو 23, 2008 10:29 am عدل 1 مرات
fares_el a7laam
عضو نشيط
عضو نشيط
fares_el a7laam

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم   قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Icon_minitimeالخميس مايو 22, 2008 1:11 am

بسم الله الرحمن الرحيم
الاخ العزيز دريم
انا هكلمك بصراحه
انا لو كنت لاقي اللي انت بتثوله صح...و علي فكره كلامك مش صح
مكنتش دخلت لا الرووم بتاعت قهد و لا حتي المنتدي
اللي انت متعرفهوش و لا فهد يعرفه و لا اي حد اني كنت ادمن قي كذا رووم تاني و لا داعي لذكر اسماء
و سبتها علشان سووء المعامله..حتي لما بدخل اي رووم ك يوزر و الاقي سووء معامله بسيبها و مش برجعها تاني
ولكن
ن
ن
ن
ن

انا من اول يووم ادخل رووم فهد
و انا والله من غير مجامله حسيت بكل الاحترام من كل الادامن و اليوزرات و الاستاذ فهد اكيد
و اول م المنتدي افتتح حبيت اشارك معهم
و اني والله اليووم اللي بيعدي عليا و مش بشوفهم
Sad بحس اني ناقصني حاجه Sad
و بردو من غير مجامله
لاني مش بعرف اجامل
و كفايه انها الرووم الوحيده اللي في قسم ايجبت اللي تحمل اسم بلدين هما مصر و السعوديه.....او السعوديه و مصر
يعني الغرف الوحيده اللي تجمع بين بلدين
و الله زي م فهد بيحب مصر
احنا بنحب السعوديه Embarassed
و في الاخر احب اقول لك بالنيابه عن اخوتي
اهلا بيك
كل واحد حر في رايه
احووك فارس ولا اقولك بلاش فارس دي
اخووك احمد flower
تقبل احترامي
sunny

عدل سابقا من قبل fares_el a7laam في الخميس مايو 22, 2008 4:25 am عدل 1 مرات
http://www.alashraf.ws/vb/index.php
snow_white_58
مدير عام منتديات حواء
مدير عام منتديات حواء
snow_white_58

المساهمات : 100

مُساهمةموضوع: رد: قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم   قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم Icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2008 11:33 am

السلام عليكم ورحمة الله احبائى فى الله

بجد انا مش عارفه انا هكتب ايه بس احب اقول لاخى فهد ما شاء الله على الروم بجد كان اول دخولى البال هنا مع رومك ومع ازوق يوزرات وادامن وبذكر يوزرات الاول لان انا كنت منهم من اول ما دخلت الروم ولسه منهم لان بجد مفيش هنا فرق بين ادمن ويوزر كل اللى بيجمعنا هنا هى الاخوه والاحترام وده لقيته فى الروم وبجد حسيت انكم كلكم اخوه ليا .
وبالنسبه ليك اخى العزيز دريم الاختلاف فى الرأى لا يفسد للود قضيه واحنا كلنا بنعزك جدا ونأسف لاى سوء تفاهم حصل بقصد او بدون .
وعايزه اقولك يا كارى انى ضحت جدا لما قريت تعليقك الاخير ههههههههههههههههههه حسيت انك رافعه ايديكى وانتى بتتكلمى والله انتى سكر ما شاء الله ربنا يحفظك يا قمر .

قسم خاص فقط بشكاوى اليوزرات فى الروم
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-