Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

رساله ام محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

رساله ام  محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه Empty
مُساهمةموضوع: رساله ام محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه   رساله ام  محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه Icon_minitimeالسبت يونيو 21, 2008 2:20 pm

رســـــــالة أم محششه الى ابنها الفي الغربه

ابني العزيز:
أنا بخير هنا وأتمنى انك تكون بخير هناك
اكتب هذه الرسالة ببطء لأني اعرف انك لا تستطيع القراءة بسرعة
أبوك قرأ في الجريدة أن أكثر الحوادث العرضية تقع على بعد 20 ميل من بيتنا لذلك
انتقلنا لبيت جديد يبعد عن بيتنا القديم الذي تعرفه 20 ميل مش هاقدر ابعتلك عنوان البيت الجديد عشان اللي اشترينا منه البيت اخذ عنوانه معاه ,مش عايز يغيره
واحنا في الأسبوع الجاي هنجيب عنوان بيتنا القديم عشان كده عنوانا مش هيتغير . . . .
البيت الجديد حلو اويييييييي وفيه غسالة في وسط الحمام على يمين المرحاض بس شكلها مش بتشتغل كويس الأسبوع الفات حطيت فيها ثلاث قمصان وسحبت السلسلة بصيت في الغسالة ملقيتش فيها اي حاجه. . . .
الجو في المنطقه كويس مطرت مرتين الأسبوع الفات المرة الأولى اعد المطر ثلاث أيام والمرة الثانية اعد المطر أربع أيام . .
,عمتك بتقولك متقدرش تبعتلك الجاكيت اللي طلبته عن طريق البريد عشان وزنه ثقيل بسبب أزراره الحديدية عشان كده قطعت الأزرار وحطتها في جيب الجاكيت . . . . . .
أبوك أشتغل شغله جديدة وتحت أيديه 500 عامل يحصد الحشيش اللي بينبت في المقبرة . . . . .
أختك ولدت النهارده الصبح بس معرفش جابت ولد ولا بنت عشان كده معرفش أنت هتبقى خال ولا خاله
عمك خالد وقع في البلاعه وكان فيه رجاله حاولوا يسحبوه بس قاومهم بكل شجاعة وغرق .
حرقناه و اعد يحترق ثلاث أيام ومنشفش عشان هوا رطب من الماء
أبو اعز أصدقائك طلب من صديقك احمد انه يدفنه وسط البحر لو مات. وراح عشان يحفر قبر لأبوه وسط البحر غرق ومات.
فاكر لما كنا بنحشش سوى وقلتلي ماما أنا بحبك وقلتلك خلينا اصحاب احسن..... كانت أيام حلوة
خلاص مفيش جديد وده كل اللي عندي
مامتك.
ملاحظة: أنا كنت ناويه ابعتلك فلوس بس مأفتكرتش إلا بعد ما قفلت الرساله
aNa 2aLb MaMa
عضو جديد
عضو جديد
aNa 2aLb MaMa

المساهمات : 83

رساله ام  محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه Empty
مُساهمةموضوع: رد: رساله ام محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه   رساله ام  محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه Icon_minitimeالسبت يونيو 21, 2008 9:59 pm

affraid

رساله ام محششه لا بنهاااااااااااا في الغربه
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-