Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو

a7la nas
QQ KARIZMA QQ
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 10:40 am

اخبااااااااااااااااااار ساااااااااااااااااره
لكل واحد مننا اكيد سمع اخبار ساره افرحت قلبه واسعدته علي مدار حياته وتختلف الاخبار الساره لدي الشخص الواحد وتختلف ايضا من شخص لاخر .........

ياااااااااااله من احساس جميل وانت تسمع خبر سار ولم تكون تتوقعه في ذاك الوقت فقد تكون نائما وتستيقظ علي سماع الخبر الجميل فيكون احلي استيقاظ في حياتك .وقد تكون خارجا مع اصحابك ويصللك تليفون يبلغك بهذا الخبر.وتختلف المواقف والاماكن والاخباااااااااااااااار الساره

وياليت جميع الاخبار التي نسمعهااااااا اخبار حلوة تفرح قلوبنا ووتسعدنا والان .

احكي لنااااا علي احلي اخبار حياتك التي سمعتهااااااااا وكيف تبلغتهاااااا؟يلاااااااااا بجد عايزن نفهمك ونتعرف عليك يلا بينا نجدد احلي الذكريات الجميله التي مرت علينا طيله حياتناااااا .يااااااااااااااااتري مين هيبدا ويحكي لنا علي احلي الاخبار التي سمعها في حياته
king
a7la nas
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 34

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 11:50 am

الاخبار الحلوة جميله في حياتنا ياكارزيما انا من الاخبار السعيده التي فرحتني نجاحي وتخرجي في كليتي كانت من اهم اسبابا فرحي ثانيا اني اشتغل في مكان حلو فرحت طبعا وواحد من اصحابي هو اللي بلغني الخبر ده وكنت ساعتهاااااا بتغدي ةكنت فرحان جدل لدرجه اني معرفتش اتغدي فرحي لاحد اصحابي بانه خطب انسانه بيحبها فرحي لاي مناسبه بتحصل لينا في البيت
fares_el a7laam
عضو نشيط
عضو نشيط
fares_el a7laam

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 12:47 pm

هو فيه اكثر من خبر اهمها
خبر قبولي في الكليه اللي بحبها
زواج اخي الاكبر bounce
و اخباار كتير تاني
lol! بس مش هقولها lol!
http://www.alashraf.ws/vb/index.php
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين يونيو 02, 2008 1:42 pm

هبدا بقي اقولكم علي الاخبار الساره التي مرت في حياتي ولتكن بعضهااااااااا وهي

1-فرحتي باخويه حيثه هو الاخ الولد الوحيد عندنا علي بنات

2-فرحتي بنجاحي من سنه لسنه وبتقديرات جيده اصحابي كانوا هما اللي بيبلغوني بس انا كنت اروح اجيب التقديرات لانها تهمني اوي

3-فرحتي الكبيرةةةةةة عندما اكسب في بطولاتي بجد بحس بسعاده ما بعدها سعاده لاني ساعات بكون متمرنه واحيانا لا بس الحمد لله ربنا وقف معايه في جميع بطولاتي

4-فرحتي عندما اجد اهلي مبسوطيبن لشئ يخصهما هما

5-فرحتي برجوع اختي من سفرهااااااااا وفرحتي ببودي النونو

وبكده ديه بعض الاخبار الساره التي اسعدتني اووووووووووووي وفي غريها ولكن مش هطول عليكوا وياتري مين هيكون بعدي ويحكي ليناااااااااا ؟
hadidy010
عضو جديد
عضو جديد
hadidy010

المساهمات : 111

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2008 6:53 pm

lol! lol! lol! ناااااااايس يا كااااااااااارى ونقول الووو اللوووو محدش رد lol! lol!
shefo
مشرف عام منتدى الاغانى العربيه والكليبات
مشرف عام منتدى الاغانى العربيه والكليبات
shefo

المساهمات : 66

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالأربعاء يونيو 11, 2008 4:49 pm

استمر استمر ايوة ايوة هو دا
عاوزك كدا علطول واوعى تفقدى الامل فى حد
استمرى
معاك
معاك
معاك
aNa 2aLb MaMa
عضو جديد
عضو جديد
aNa 2aLb MaMa

المساهمات : 83

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو   الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين يوليو 07, 2008 4:28 am

No No No No مش كتير اخبار ساره بس احلى خبر لما اغلى انسان عندى وهو خالى اتجوز وبعديها جاب ابنه فارس عسووووووووووووووله اوى الواد ده
وخبر نجاحى بصعوبه ههههههههههههههههههههههههه
بس اكتر حاجه بتبسطنى لما بشوف الناس الى انا بحبهم مبسوطين وبيضحكو
كفايه كده بقا ,ونقول الوووووووووووووو Razz

الحلقه الخامسه ونقول الوووووووووووووو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-