Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع

5 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
anoga
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
anoga

المساهمات : 116

ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Empty
مُساهمةموضوع: ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع   ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Icon_minitimeالسبت مايو 31, 2008 10:12 am

السلام عليكم اولا :

ثانيا :احب اقول ليكم كلكم اصحابى فى روم فهد حتوحشونى بجد وحتوحشنى الروم بكل مافيها وان شاء الله اشوفكم على خير وياريت اى شخص زعل منى او زعلته لاى سبب يسامحنى فيه واى شخص شايل منى لاى سبب يعزرنى واخص اكتر الاشخاص المقربين ليا كارزيما صديقه عمرى واقولها خلى بالك من نفسك وكمان اخص بالذكر فهد واشكرة على الروم والمنتدى وعلى اجمل اصدقاء لينا جمعاها فى رومه ويارب دايما كدة تفضل الروم بالصحبه الحلوة دى واشكر كمان درو على تعبه معانا فى المنتدى وانا عارفه انى اختلفت معاة كتير واقوله ياريت تسامحنى وتعذرنى دماغى نشفه بقى مع اننا كنا بنختلف فى اشياء بسيطه متستاهلش كالباونس وغيرة واشكر حموووووو كمان بعتبرة اخ صغير ليا وفى الاخر اودعكم على خير وان شاء الله نلتقى على خير بعد ماارجع يلا اقول لا اله الا الله
نسيت اقول لفهد متزعلش منى يافهد على انى كنت بدخل اندر كفر بس والله كنت بحب ادخل اغلس بس وانت عارف يارب اكون سايبه ذكرى حلوة بينكم لغايه ماارجع ...........مع السلامه حتوحشونى كتييييييييييييييييييير
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع   ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Icon_minitimeالسبت مايو 31, 2008 7:24 pm

انوج حبيتي هتوحشني اووووووووي Sad Sad انتي مش مجرد صديقه عمري كله وانتي عارفه انتي اخت اخت بجد Sad فراقك هياثر فيه اوووووووووووي Sad Sad وعلي امل ان شاء الله اشوفك تاني علي خير يارب يهون عليه الايام ديه Sad Sad انا عمري ما زعلتك ولا انتي زعلتني Sad Sad انوج انتي اللي دخلتني البال Sad وانتي اللي قولتلي عليه Sad وكنتي معايه علي طول Sad هتسيبني دلوقتي Sad Sad انا مقدره طبعا بس تروحي وترجعي بالسلامه يا احلي اخت ليه Sad Sad Sad Sad لا اله الا الله محمد رسول الله Sad Sad Sad
fares_el a7laam
عضو نشيط
عضو نشيط
fares_el a7laam

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع   ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Icon_minitimeالأحد يونيو 01, 2008 12:06 pm

مع السلامه يا انووج...و ترجعي لنا بالف سلامه Crying or Very sad
http://www.alashraf.ws/vb/index.php
QQ DEMO3 QQ
عضو جديد
عضو جديد
QQ DEMO3 QQ

المساهمات : 19

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع   ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2008 3:39 am

يقال ان البعيد عن العين بعيد عن القلب .................. انا اول من يعترض علي هذه المقوله عشان انتي يا نوجا دايما بعيده عن عيني لكن جوه قلبي مكانك محفوظ ...... لو غبتي ايام وليالي هقول برده علي نفسي محظوظ ...... دي الناس الحلوه نادرين وانتي يا نوجا والله من الغاليين !! دمتي في رعايه الله يالغاليه وخللي بالك من نفسك كتير اخوكي ((دمووووووع)) I love you
aNa 2aLb MaMa
عضو جديد
عضو جديد
aNa 2aLb MaMa

المساهمات : 83

مُساهمةموضوع: رد: ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع   ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع Icon_minitimeالأحد يوليو 06, 2008 7:40 pm

afro وانا من مكانى هنا بحب اشكر انوج صديقت البرنامج وبقولها مرسى جدا انك ما جبتيش سيرتى

ذكرى تفتكرونى بيها لغايه ماارجع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-