Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو

ShaI-IY
QQ KARIZMA QQ
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 8:03 pm

احلاااااااااااااااااام عمرنااااااااااااا

1. اكيد كل واحد مننا حلم احلام وكان يتمني انها تتحقق ولم تتحقق .واحلام تمناها وتحقققت. واحلام تمناها وعندما تحققت تمني لو انه لم يتمناهاااااا من قبل؟

هبسطهاللك

2-احكي لنا وقولنا ماهي احلامك التي تمنتها ؟ واحلامك التي تحققت ؟ واحلامك التي مازالت تتمني انها تتحقق ؟ يلااااااااااا احكي وشارك معانا بجد بجد عايزن نفهمك ونعرفك ونتقرب منك وتحبنا زي ما احنا بنحبك ؟ ياتري من هيدا ؟
ShaI-IY
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
ShaI-IY

المساهمات : 145

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 8:55 pm

ااااا

عدل سابقا من قبل ShaI-IY في الأحد يونيو 01, 2008 7:12 pm عدل 1 مرات
™Q MADA Q™
عضو جديد
عضو جديد
™Q MADA Q™

المساهمات : 55

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 8:59 pm

السلام عليكم ورحمة الله تعالي وبركاتة
في البداية ليست كل الاحلام تتحقق وإنما بعضها يتحقق والبعض الاخر لا

اي حلم الواحد يتمناة ان والدة ووالدتة يكونوا راضيين علية وقبل دا كلة ربنا طبعا يكون راضي علية
انا كان حلمي اني اكون انسان مشهور في بلدي والحمد لله دا تحقق
والحلم الذي لم يتم له التحقق بعد هوا اني اشتغل في مكان كويس بس اكيد هايجي اليوم الي اكون في المكان دا انا عامل خطة امشي عليها علشان الحلم دا يتحقق ان شاء الله
وبجد موضوع جميل يا كاريزما وربنا يحقق كل احلامنا بس الاحلام الكويسة الي في مصلحة الواحد مش ضدة
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 9:19 pm

1- فعلا انا حلمت حلم ولما اتحقق قولت ياريت مكان تحقق ولكن اعرف جيدا انها سنه الحياه وانه لحال البشر انا عندما كنت صغيره كنت ارئي اختي الاكبر مني كنت ابكي لاني اريد ان اكبر مثلها وتمنيت اني اكبر وكنت بعد الايام والسنين لكي اخلص من ابتدائي ومن ابتدائي لاعداي ومن اعدادي لثانوي وهكذا ولكن عندما كبرت تمنيت ان ارجع مره اخري طفله لا احمل هم سوي اكلي وشربي ونومي ولعبي وفعلا تمنيه ولازالت اتمني ذللك الحلم واحيانا كنت اسمع سونج هشام عباس زمان وانا صغير افتكر نفسي فيها

2ا انا كنت اتمني ان اكون صحفيه ولكن بابا رفض لانه خاف عليه ان اسافر بعيدا عن اسرتي ولكن كليتي الان بحبها جدا والحمد لله من المتفوقين وتقديرات جيده

4- انا تمنيت في يوم من الايام ان اكون رياضيه وبالفعل انا بمارس رياضه والحمد لله حاصله علي بطولات كثيره علي مستوي الجمهوريه

5-اتمني انا اخلص دراستي واسافر خارج البلاد مع اختي حبيبتي

7 –اتمني انا اراي اخواتي احسسسسسسسن الناااس انا مش ليه غيرهم هما اصحابي واقاريبي وكل حاجه ليه

8 اتمني ااري والدي ووالدتي في احسن حال دايما ربنا يهنيهم يارب ويصونهم دايما واشوفهم يارب في الحج مع بعض

9-اتمني من ربناااااااااااا انه يغفرلنا جميعا ويسامحنا علي اخطائنا سؤاء كانت قصدا او سهوا ويرحم ويغفر لجميع موتي المسلمين وينصر الاسلام والمسلمين في كل مكان

10- بتمني بتمني الناس الوحشين بجد ربنا يهديهم واللي بيوقعوا بين الناس واللي بينموا واللي بيغاتبوا بعض اتمني ان الناس متقولش اننا بنحب بعض بالظاهر بس لكن من داخلهم لا عامه ربناااااااا يهدي

11- نفسي بلدنا تكون عايشه في خيير والمشاكل تنتهي والسكر والزيت والحاجات اللي غلت ديه متبقاش كده

عدل سابقا من قبل QQ KARIZMA QQ في الخميس مايو 29, 2008 6:22 am عدل 1 مرات
Admin
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 331

مُساهمةموضوع: الاحلام   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 2:26 am

الاحلام قد تتحقق......
الاحلام الورديه...........واحلام العصافير Very Happy
يرب يحقق لنا ولكم السعادة
موضوع ممتاز كاري وربي يقويك على هالمواضيع المتميزة
وهالمشاركات الفعاله في المنتدى
جهد اكثر من رائع كاري
https://fahad-ksa-egypt.yoo7.com
anoga
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
anoga

المساهمات : 116

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 3:37 pm

انا اولا بقول الحمد لله على كل حال
ثانيا :اول حلم حلمته وتحقق الحمد لله انى ادخل كليتى لانى بحب المجال دة اوى ويارب ليا التوفيق
بتمنى من الله ان كل اللى يعرفنى يحبنى فى الله واكون صادقه مع كل الناس
وحلمى اللى لسه متحققش انى اولادى فى المستقبل يكونوة احسن منى مليون مرة يارب

واتمنى ان ماما وبابا يرضوة عنى ويخليهم ليا ويسامحونى على اى حاجه زعلتهم فيها

اخيرا حقول يارب اوعدنى بالمخلصين ووفقنى فى حياتى

fares_el a7laam
عضو نشيط
عضو نشيط
fares_el a7laam

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو   الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو Icon_minitimeالثلاثاء مايو 27, 2008 3:48 pm

انا اتمنيت حاجات كتير
اولها ان انا من صغري بحب الكمبيوتر و اتمنيت اني اشتغل في نفس كجاله و ادخل كليه خاصه بيه study
و الحمد لله تعالي اتحقق حلمي و في اخر سنه السنه دي ان شاء الله study
و اتمني اني والدي و والدتي يكونوا راضيين عني geek
و اتمني ان محدش في يووم يزعل مني jocolor
و اتمني اولا و اخير ا رضا الله عني
و رؤيه الحبيب المصطفي عليه الصلاة و السلام
و جاحات كتييييير اوي تانيه
bounce
شكرا
http://www.alashraf.ws/vb/index.php

الحلقه الرابعه نقول الوووووووووووووو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة