Egypt . Ksa . Fahad
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

Egypt . Ksa . Fahad

Egypt . Ksa . Fahad

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو

borkan el7ob
lover boy
Mwhiba
anoga
fares_el a7laam
Admin
QQ KARIZMA QQ
11 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Empty
مُساهمةموضوع: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 11:55 am

الي من؟

- عندك مشكله تعبان سهران اليل او مش سهران بتفكر في حاجه يعني

- ايوة كلنا عندنا مشاكل هو في حد مش عنده مشاكل

- مهي سنه الحياه كده حزن وراه فرح وراه حزن وهكذا

-طيب الي من الي من تحكي مشكلتك وتفضفض لكي ترتاح من هو الشخص الذي ترتاح معه في كلامك والذي تطمئن في حديثك اليه قد يكون اخ او اخت ام او اب صديق او صديقه من النت او الجامعه او جيران

- يعني انتي تريدي انا اقول من هو الشخص لما بكون في ضيق او محنه بلجا اليه
-ايوة كذللك اصابت
- واحب افكرك ايضا

- بماذا ؟

لو عندك مشكله وحابب ان تقولها وتسمع اراء كثيره من ناس بتحبك وواقفين معاك تعالي هنا في المنتدي اكتب مشكلتك وكلنا من جميع الادامن والمشاركين ؟ هنساهم في حلها كلنا متفاوتين الاعمار والخبرات جايز نفيدك بمعلومه

- اكيد انكوا فعلا اسره واحده وبتشاركونا همومنا وافراحنا
- والان الي من تلجا وتحل مشكلتك الي من ؟ يلا ساهم وشارك معانا عايزن نعرفك وتعرفنا نفهمك وتفهمنا هات ايدك في ايدنا ونكون اسره واحده هاااااااااا مين هيبدا ؟
وتذكر ان رجوعنا في الاول والاخر الي الله
QQ KARIZMA QQ
مديـر عام المنتدى
مديـر عام المنتدى
QQ KARIZMA QQ

المساهمات : 602

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 12:18 pm

وانا هبدا معاكم واقولكم لما بكون مخنوقه او زعلانه بلجا الي الله في الاول بجد بجد برتاح لما بقف اصلي وبدعي ربنا انه يفرج عني همومي ومشاكلي بحس اني مش لوحدي

لما بكون عايزة افضفض واحكي بروح لاختي هي دايما بتنصحني وترشدني للصح بحكم انها اكبر مني باربع سنوات فتعرف الكثير من امور الحياه

واحيانا افضل السكوت والكتمان ولا احكي لمده يوم كامل ولكن في البيت بيعرفوا اني زعلانه لانهم متعودين علي ضحكتي معاهم وهزاري وياهم ولكن بعد اليوم اجري واقول لامي علي طول ربنا يخليها ليه يارب

ولا تستغربوا ااحيانا بحكي لاخويه الصغير مع العلم انه في ابتدائي

والقرار الاخير انا بحب اكتب ما امر بيه من ايام زعل او فرح بما بكون زعلانه اجندتي معايه وقلمي واكتب كل حاجه انا معايه مذاكرتي من زماااااااااااااان جدا اتعودت علي ذللك

والان عرفتوا انا الي من ؟ بحكي فانت او انتي الي من تحكي ؟ ياتري هيكون من التاني والتالت ؟
Admin
Admin
Admin
Admin

المساهمات : 331

مُساهمةموضوع: مشكلتي طيبتي   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 12:24 pm

شكرا كاري..........ياليت الكل يشارك والحل بيدالله ........ولكن البحث عن الاسباب في كل شي مهم
وكل الناس عندهم مشاكل
اناراح اقول مشكلتي.........اللي هي طيبتي
اعامل الناس غالبا باحسان وطيبة وكلمة حلوة
فالاقي منهم فيالاخير الصدمه؟؟؟؟؟؟؟؟تعاملهم بيكون سيء
وحصل معي هالشيء في الروم سواء ن اولاد او بنات.............واقول ليش ؟؟ماعرفت
ومااقدر اتخلص من طيبتي الزائدة مع الاخرين
اتمنى المشاركة من الجميع وابداء الراي..........شكرا كاريعلى هالمواضيع الرائعه
https://fahad-ksa-egypt.yoo7.com
fares_el a7laam
عضو نشيط
عضو نشيط
fares_el a7laam

المساهمات : 240

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 3:32 pm

بسم الله الرحمن الرحيم
اولا شكرا يا كارزما علي هذا القسم الجميل
و اللله انا بعتبره من اهم اقسام المنتدي
و احب اقوول ان اكيد اول من نلجا اليه للشكوي هو الله سبحانه و تعالي
اما الاصدقاء او الاخوة
....عن طريق النت ...صديق واحد بس بلجا اليه لما بكون مش في المنزل و هو اعز اصدقاء البال Very Happy و انتوا متعرفهووش

..الاقرباء ...اخي الكبير(_(اكبر مني ب سنه واحده)_) لذلك وجه الشبه بيني و بينه كبير و االي يشوفنا يقوول توأم lol!
....و انا عامة لما بيكون عندي مشكله ..او مضايق من شي..احب الجلوس وحدي و التفكير بهدوء
يمكن الاقي حل للمشكله
و الحمد لله في الكثير من الاحيان اوصل الي الحل دون اللجوء الي احد غير الله
و في الاخر اقول لكم بردو

ده هو انا geek

http://www.alashraf.ws/vb/index.php
anoga
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
anoga

المساهمات : 116

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 4:03 pm

انا بقى حبدء واقول بجد لما بتخنق او ببقى فى حيرة بلجا لربنا وافضل اصلى وادعى كتير وبرتاح اوى لما اعيط واشتكيله بحس انى لرتحت بجد وروحى بترجع ليا ......لما ببقى فى مشكله ومضايقه منها وعاوزة حد يسمعلى ويرد عليا هى ماما واحيانا كتيييييير مش بحب اشتكى لحد خالص وافضل شويه كدة لغايه مااعدى من اللى انا فيه وربنا مايجيب زعل الفترة دى علشان الامتحانات Sad
Mwhiba
مشرف عام منتدى المواهب الشعريه
مشرف عام منتدى المواهب الشعريه
Mwhiba

المساهمات : 48

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 7:27 pm

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

والله يا كارى انا فيا طبع غريب شوية بس هو دا طبعى لما بحزن بحب الصمت وانزل اقعد على البحر بليل عندنا فى الاسكندرية ولو كنت فى الشتاء بحب اطلع الى جوايا كله فى انى ابكى تحت المطرة وياما جالى انفنوتنزة بسبب الموضوع دا بس هعمل ايه طبعى

تحياتى
lover boy
عضو جديد
عضو جديد

المساهمات : 14

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالسبت مايو 24, 2008 8:49 pm

اول حاجه يا كاري الموضوع ده حلو اوي وانا لما اكون مخنوق اول حاجه الجا لربنا و لما احب اتكلم مع حد ده بيكون صديق عزيز ليا او ساعات صديقه بس بجد الموضوع خلو واستمريييييييييييي cheers
borkan el7ob
عضو جديد
عضو جديد
borkan el7ob

المساهمات : 151

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالأحد مايو 25, 2008 9:04 am

نااااااااااااااااااااااااااااااايس توبك وفعلا الواحد لازم يتكلم حد يفضفضلة لما يكون مضايق دة بيريح كتير اوى
ShaI-IY
مدير عام المنتدى
مدير عام المنتدى
ShaI-IY

المساهمات : 145

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالأحد مايو 25, 2008 5:24 pm

كاااااااااااااااااااااارى فعلا موضوعك حلوووووووووو وانا اشكرك عليه
وانا عن نفسى على اد مانا بحب اتكلم مع الناس وبساعد ناس كتير فى حل مشكلهم
وبكون سعيده جدا لما بعرف افيد حد فى حل مشكلتو على انى مبعرفش انا اعبر عن اللى
جوايه من ضيق او الم فابليزم الصمت وهو ليس حب فى انى اصمت لكن بجد مبعرفش اعبر عن اللى بداخلى لاى احد
احيانا يتملكنى احساس ان محدش هيفهمنى لو اتكلمت وهكذا حياتى تسير بين مد وجزر
لكن لا احد ينكر انهو مها كان كتوم بتيجى عليه لحظات يريد فيها الانفجااااااااار بالكلام
بداخل كل من منا كى يخفف من كتل الهموم المتراكمه
وربنا يرحمنا برحمتو ويفرج قروبنا جميعا.....
DROOO
developer
developer
DROOO

المساهمات : 12

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالأحد مايو 25, 2008 7:15 pm

كل انسان مننا فعلا بيكون ليه مشاكل وانا اما بيكون عندى مشكله الوحيد اللى ممكن اشتكيله هو ربنا.. الانسان مننا بيحتاج اللى يشيل معاه همومه زى اب او ام او صديق او جار .. الانسان بيحتاج للى ميغبش عنه لحظه واحده ولا يقفل باب الشكوى والاستماع عنه لحظه واحده ..بيحتاج لواحد رحيم بيه وبحاله .. محتاج لواحد يسمع همومه واحزانه .. وهو الرحيم بينا ربنا سبحانه وتعالى هو اللى ارحم بعباده من رحمة الام بابنها هو اللى ارحم من رحمة الاب بابنه هو اللى ارحم من رحمة الصديق لصديقه ... فا اللجوء لربنا بالدعاء والشكوى ليه بتزيل عننا مشاكلنا وهمومنا وبتخفف اعبائنا.. واللهم ارحمنا جميعا وفرج عنا همومنا واابعد عننا المشاكل ... وشكرا ياكاريزما على موضوعك الجميل جدا وربنا يجازيكى كل خير على اللى بتعمليه
totti255t
مدير عام المنتدى الرياضى
مدير عام المنتدى الرياضى
totti255t

المساهمات : 26

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالإثنين مايو 26, 2008 6:28 am

والله يا مواهب وانا كمان وكلاميك يا كارى يدرس فى الجمعه
shefo
مشرف عام منتدى الاغانى العربيه والكليبات
مشرف عام منتدى الاغانى العربيه والكليبات
shefo

المساهمات : 66

مُساهمةموضوع: رد: الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو   الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو Icon_minitimeالجمعة يونيو 06, 2008 7:43 pm

بجد يا كرزما نااااااايس موضوع بس بقالى فترة مش متابع معاكم بس انا رجعت تانى وان شاء الله يا كارى هتلاقنى معاكى علطول فى كرزما الحياة بجد عاوزك تستمرى وانتى والله مشرفانا بكلامك الحلو دا

الحلقه الثالثه ونقووووووووووووول الووووووووووو
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-